Reklamacije
- Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici (www.realno.rs), prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 061/1321-777 ili na mejl shop@realno.rs. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
- Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku na 061/1321-777 ili na mejl shop@realno.rs.
- Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku na 061/1321-777 ili na mejl shop@realno.rs.
Molimo Vas da za reklamaciju pripremite sledeće podatke:
Broj Vašeg fiskalnog računa-broj porudžbine sa sajta
Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti putem shop@realno.rs. ili reklamaciju možete podneti i lično sa računom/otpremnicom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate na adresi Trgovina Realno, Kun Bele 65, Zrenjanin, radnim danima od 06 časova do 14 časova.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
Odustanak od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Trgovina Realno, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Ukoliko niste zadovoljni našim odgvorom ili odlukom o reklamaciji, obaveštavamo Vas da na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS, br. 88/2021), potrošački spor može se rešiti vansudskim rešavanjem potrošačkih sporova. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
O postupku rešavanja vansudskih sporova možete se bliže informisati ovde, a spisak ovlašćenih tela za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova nalazi se ovde.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Korisni linkovi:
Obrazac o odustanku od ugovora na daljinu preuzmite klikom na ovaj link.
O postupku rešavanja vansudskih sporova možete se bliže informisati ovde.
Spisak ovlašćenih tela za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova nalazi se ovde.