Menu
Your Cart

Oštećen proizvod - paket

  • Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici (www.realno.rs), prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 061/1321-777 ili na mejl shop@realno.rs.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.


  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku na 061/1321-777 ili na mejl shop@realno.rs. 


  • Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku na 061/1321-777 ili na mejl shop@realno.rs. 


Molimo Vas da za reklamaciju pripremite sledeće podatke:

Broj Vašeg fiskalnog računa-broj porudžbine sa sajta

Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate

Opis problema koji imate


Tražene podatke možete dostaviti putem shop@realno.rs. ili reklamaciju možete podneti i lično sa računom/otpremnicom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate na adresi Trgovina Realno, Kun Bele 65, Zrenjanin, radnim danima od 06 časova do 14 časova.


U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.

Odustanak od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Trgovina Realno, već trošak pada na teret kupca.

 

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.


Ukoliko niste zadovoljni našim odgvorom ili odlukom o reklamaciji, obaveštavamo Vas da na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS, br. 88/2021), potrošački spor može se rešiti vansudskim rešavanjem potrošačkih sporova. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova 

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. 

Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

O postupku rešavanja vansudskih sporova možete se bliže informisati ovde, a  spisak ovlašćenih tela za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova nalazi se ovde.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.


Korisni linkovi:
Obrazac o odustanku od ugovora na daljinu preuzmite klikom na ovaj link.
O postupku rešavanja vansudskih sporova možete se bliže informisati ovde.
Spisak ovlašćenih tela za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova nalazi se ovde.